Pagina principală » A sustine

Contact service 1win

Modalități de a lua legătura cu asistența 1win

Înainte de a contacta personalul pentru asistență, acordați atenție secțiunii Întrebări frecvente. Aici utilizatorii găsesc cel mai adesea soluții la situațiile lor. Dacă aveți în continuare o întrebare deschisă, puteți utiliza una dintre cele trei opțiuni de contact. În prezent, disponibil online prin chat, e-mail și apel. Alege-l pe cel care îți este cel mai confortabil.

Prin e-mail

Această metodă este ideală pentru situații care necesită o rezoluție lungă și amănunțită. Scrieți o contestație, atașați capturi de ecran pentru o descriere mai detaliată a problemei și trimiteți-o la adresa de e-mail 1win [email protected]. Veți primi un răspuns imediat ce un membru al personalului îl primește, care durează de obicei până la 24 de ore.

Chat în direct

Cea mai rapidă opțiune de a contacta echipa de asistență este chatul online 1win. Le puteți contacta 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Și timpul de răspuns Există doar câteva minute. Această metodă este ideală pentru clarificarea oricăror detalii sau consultări scurte. Faceți clic pe chat, prezentați-vă și scrieți ceea ce vă preocupă. Cererea dvs. va fi luată în considerare aproape imediat.

Apelarea asistenței 1win

Dacă vă bucurați de conversații live și puteți explica în cuvinte care este problema dvs., atunci apelarea unui membru al personalului la 8(800)301 77 89 este ideală. Acest număr ajută în limba engleză, dar sunt disponibile și alte limbi.

Timp de răspuns Help desk

Timpul necesar unui angajat pentru a răspunde depinde de opțiunea de comunicare pe care o alegeți. Cel mai rapid mod de a răspunde este de a apela, dar uneori linia poate fi ocupată. Al doilea cel mai rapid este chatul online, timpul durează câteva minute. Și cea mai lungă este comunicarea prin e-mail, vi se va răspunde în cel puțin 2-3 ore.